Βερνίκια που γίνονται περιζήτητα λόγω καινοτομίας!!! | EimaiOmorfi.gr

Βερνίκια που γίνονται περιζήτητα λόγω καινοτομίας!!!


  Όλες οι εταιρίες ψάχνουν να βρουν εκείνο το χαρακτηριστικό  (καινοτομία) πάνω στο προϊόν τους έτσι ώστε να μεγιστοποιήσουν τις πωλήσεις τους.

Αυτό στο χώρο του marketing λέγεται (USP)  μοναδική πρόταση πώλησης  γιατί είναι μια πρόταση που μπορεί να διαφοροποιήσει μια επιχείρηση από τους ανταγωνιστές της και να προσελκύσει καταναλωτές (πελάτες).

Ο απώτερος στόχος του USP και της διαφήμισής  είναι να έρχονται  οι άνθρωποι και να  λένε : "Ω, ναι, έχω ακούσει για εσάς. Είστε η εταιρεία που ..."

Ένα τέτοιο προϊόν είναι το βερνίκι νυχιών WEEKLY. Η εταιρία που το κατασκεύασε κατάφερε εκτός από τα μοναδικά χρώματα της γκάμας να δώσει ένα τεράστιο πλεονέκτημα στο χρήστη.

Είναι το βερνίκι που μπορεί να κρατήσει ακόμα και 1 εβδομάδα, χρησιμοποιώντας κάποιος και το top coat που έχει η σειρά , χωρίς να απαιτηθεί φουρνάκι πολυμερισμού. Το βερνίκι αυτό στεγνώνει απλά με την δύναμη του ήλιου.

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα 

http://www.bbay.gr/bbay/viewcategory.asp?c=98 παρουσιάζεται όλη η σειρά WEEKLY με τους χρωματισμούς κάθε βερνικιού.




















Σχολίασέ το!

Χρονολογική σειρά αναρτήσεων